Desetega avgusta 1993 je na norveškem en izvajalec t.i. "Black
metala" do smrti zabodel drugega izvajalca tega istega žanra. Ta
tragični dogodek med dvema "metalcema", ki sta bila sicer poprej
prijatelja, je kronal black metal sceno na norveškem in zaključil niz
požigov protestantskih krščanskih cerkva v tej, po protestanstvu,
sekularizirani skandinavski državi. Morilec je bil Varg Vikernes in v
zaporu je preživel šestnajst let. Še preden je bil zaprt, posebej pa v
času zaporne kazni, pa je bil Vikernes tudi navdušen neopogan in
posledično neke vrste beli supremacist.
Ko je leta 2009
prišel iz zapora je življenje posvetil širjenju svoje ideologije, ki
bazira na restavriranju poganstva in beli rasni zavesti. Njegovi nazori
so sestavljeni iz zgodovinskih in bioloških špekulacij, pri čemer se
posebej izrazito odraža njegova strupena kritika krščanstva. Krščanstvo
je po njegovo le puščavska imigrantska religija, ki ni avtohtono
evropejska.
A ti nazori niso Vikernesov izum, so stare
prežvečene mantre raznih protikrščanskih evolucionističnih struj, ki jih
ponavadi razni "strokovnjaki" pozicionirajo "na desno". V resnici pa so
neo-pogani, modernistični romantiki, ki so prebrali preveč fantazijske
literature medlo navidhnjene od skandinavske mitologije.
Bolj
v skrajni konec "belega nacionalizma" ali rasnega realizma zaidemo,
bolj pogansko-panteistične nazore videvamo in vse bolj je posameznik
degradiran na raven živali, ki naj skrbi za zveličanje rase. To so zares
fantastični nazori, kjer se združuje razne poganske nazore s
postkrščanskim idealizmom in panteizmom. Zato so nekaj novega in v
resnici post-krščanskega, torej neke vrste krščanska shizma, ker niso
nikakršni politeisti, temveč gledajo na ajdovstvo skozi oči
racionalističnih agnostikov, ki se skušajo zliti z naravo. Tisti bolj
radikalni pa zaidejo tudi na polje panteizma, a so redkejši.
A
kakorkoli že, njihova izhodiščo točko predstavlja prav nasprotovanje
krščanstvu. Seveda njihovo nasprotovanje ni nekaj zares tehtno
utemeljenega, sami so produkt sekularizacije in zato krščanstva niti ne
poznajo. Za večino cerkvenih očetov še slišali niso in njihovo
poznavanje krščanskega oz. katoliškega nauka, ne pomeni nič drugega kot
medlo poznavanje sekularizirane krščanske etike oz. krščanstva brez
Kristusa.
Zato je logično njihovo nasprotovanje krščanstvu
pogojeno z njihovim popačenim tolmačenjem krščanstva. To je zgolj
dejstvo in ne pomeni, da bi njihovo poznavanje dejanske krščanske
doktrine, kakor je najbolje izražena v katolištvu, spremenilo njihove
poglede in jih naredilo za pobožne kristjane. Nikakor. Samo zato, ker je
povsem evidentno, da ne poznajo osnovnih krščanskih resnic, še ne
pomeni, da bi jih poznavanje spravilo na drugačno pot. So logični
produkt post-krščanskega ateizma, ki rad hitro izčrpa svojo funkcijo,
saj vodi v praktični nihilizem in mori vsako veselje do življenja. Zato
po ateizmu nastopi psevdo-religiozni agnosticizem, ki ne odpira kakšnih
resnih religioznih ali metafizičnih vprašanj, temveč religijo dojema
kot evolucionistični konstrukt, v tem primeru, rase same.
To
ni fenomen za rasne realiste, poglejmo si le neznansko in nepričakovano
moč Jordana B. Petersona, ki je s svojim evolucionističnim pojmovanjem
religije premaknil marsikaterega pobožnega ateista v skeptika do svojega
ateizma. Ateizem je čisti paradoks, kajti gre za precej enostavno in v
resnici neizvirno predpostavko, da ne obstaja nič takšnega, čemur bi
lahko rekli Bog. In če to predpostavko izvajamo dalje, pridemo do
zaklinjanja, da je v resnici vse slučajno in kot tako nepomembno.
Ateizem je torej negativna pozicija, nič v njej ni pozitivnega, nič
takšnega kar bi človeka poganjalo, vzgibalo v neko smer. Je v svojem
bistvu ne-pozicija, ki obstaja le toliko časa, dokler lahko nekaj
negira, torej vero v nadnaravno, boga itd. In če se danes ozremo po
ateizmu, vidimo, da imajo ateisti kaj povedati le toliko časa, dokler
imajo čemu nasprotovati.
To se morda sliši poenostavljeno
in že nekoliko prežvečeno, a je resnica ateizma samega. Vkolikor bi
ateisti dejansko izvajali nek svetovni nazor, kot posledico svojega
uvida, da nadnaravnih sil ni, potem bi sploh nekaj predstavljali. Že če
bi ateizem vodil v uničenje krščanske morale in vzdigo nove morale, bi
predstavljal neko dovolj aktivno silo, da bi lahko obstajal zunaj svoje
permanentne negacije. Dokler pa je ateizem najbolj negativna mogoča
pozicija, ki se napihne le ob vsaki okrepitvi svojega proti-pola --
religije, pa vodi v čaščenje nepomembnosti, nesmisla in končno čistega
niča.
Iz te logične smrti vsega, se izvije
psvedo-religiozni agnosticizem, ki ohrani vero v nevednost. Religija je
produkt evolucije in je kot takšna koristna: za klasično-liberalne
agnostike, človeški vrsti, za rasne realiste, rasi. Peterson spada med
prve. On išče v religijah nezavedne obrazce človeške vrste, ki jo
usmerjajo, kako naj živi in se razvija v odnosu posameznik - družba.
Religije so torej nezavedni produkt človeštva samega. So nezavedne slike
izražene v obredjih, šegah in navadah, v svetih knjigah in pravljicah.
Človeška vrsta sama skozi religije in umetnost izraža samo sebe, da bi
našla, kako mora prav živeti. To je psiho-terapija človeške vrste, močno
pogojena z evolucionističnim pojmovanjem narave. To ni ponovno odkritje
religije, je vrnitev na predstopnjo ateizma in logično ne more iz nje
iziti nič drugega kot ateizem sam.
Podobno menijo rasni
realisti, beli supremacisti, beli "nacionalisti", ali kakorkoli se že
imenujejo danes, da je religija izraz rase. Religija ni nič drugega kot
produkt rase, ki je torej popolnoma specifična in posledično rasi edina
koristna. Rasa je rodila religijo, ta religija pa je ajdovstvo starih
pred-krščanskih evropskih plemen. Krščanstvo pa ni izšlo iz rase, izšlo
je iz ust "puščavskega pridigarja" in v Evropo so jo prinesli imigranti,
zato je ta religija rasi škodljiva. Še več, krščanstvo je ustvarilo vse
pogoje za propad bele rase in njen posledičen izbris.
Ta
argument se sicer sprva zdi dovolj logičen, dokler ne uvidimo, da bazira
na špekulacijah in ne upošteva nivoja družbene razvitosti posameznih
ras. še bolj pa se zamaje, ko uvidimo, da med starimi ajdi in novimi
neo-pogani ni nobene resnične kontinuitete in da so ti neo-pogani v
resnici sami, če se strinjamo z njihovim post-krščanskim argumentom,
produkt krščanske mentalitete "puščavske religije imigrantov".
Post-krščanski
argument je namreč teza, da je krščanstvo rodilo liberalizem oz., kot
je nekdo enkrat rekel, liberalizem je krščanski pankrt, torej nezakonski
sin krščanstva. Seveda vprašanje je, koliko ta argument zdrži in
vprašati se moramo kaj po tem pojmovanju liberalizem sploh pomeni in ali
azijske družbe, kakršna je japonska, liberalizma ne poznajo? A tudi, če
sprejmemo ta argument, kaj nam zagotavlja, da neo-pogani niso tudi sami
logični produkt liberalizma, ki je logični produkt "puščavske religije
imigrantov"? Kaj nam zagotavlja, da neo-pogani tudi sami niso le logični
produkt krščanstva in kot takšni rasi škodljivi?
Resnica je, da je velik prepad med pojmovanjem tega, kaj je "sočlovek"
in celotnim sistemom ali liberalizma, ali krščanstva, ali neopoganstva.
Samo zato, ker neopogani pojmujejo sočloveka le kot pripadnika iste
rase, še ne pomeni, da niso tudi sami krščanski odvod, krščanska shizma,
pankrti krščanstva, krščanstvo v zatonu.
Kajti ravno to
je edini logičen uvid, če upoštevamo njihovo tezo, da je krščanstvo
rodilo liberalizem. Neopogani sami krščanstvo razlagajo skozi prizmo
liberalizma, ne da bi se zares vprašali kaj Cerkev uči o narodnosti in
rasi. Oni jemljejo prevladujoč liberalni pogled na raso in ga
pripisujejo krščanstvu, obenem pa to pojmovanje utemeljujejo s
"postkrščanskim argumentom". Zato lahko podobno sami presodimo neopogane
če vzamemo kakšno drugo vprašanje, denimo osebne svobode, morale ipd.
in ga presojamo v luči liberalizma. Opazimo lahko kaj hitro, da je
neopoganstvo precej liberalno v teh vprašanjih, četudi ima drugačen
pogled na raso. Še več, mnogi neopogani skušajo celo negirati nekatere
historične zapise o poganskih običajih oz. jih skušajo spraviti v sklad z
liberalnimi pogledi.
Če je torej mogoče trditi, da je
liberalizem otrok krščanstva, ker se bežno stikata v pojmovanju
enakovrednosti vseh ljudi, mar lahko potem trdimo, da je neopoganstvo
otrok liberalizma, ker se z njim stika v pojmovanju samomora, zanikanju
grešne narave ipd.?
A kot rečeno, neopogani, podobno kot
novi ateisti in velika večina drugih nasprotnikov krščanstva, niti ne
poznajo kaj krščanstvo uči, ko pravi da je Bog ustvaril vse ljudi enako
oz. da so pred Bogom vsi ljudje enaki. To jih vodi v nasprotovanje
nečemu, kar v resnici sploh ne obstaja. Zato smo že spet pred uvidom, da
gre tudi tu v prvi vrsti za nasprotovanje krščanstvu in manj za
resnične lastne svetovne nazore.
Ker, kaj pa je narod in
kaj rasa? Vikernes denimo veliko govori o evropski "dediščini". Vendar,
kaj je ta dediščina? Kaj je evropska tradicija in evropsko izročilo? Mar
lahko nek narod zares ohrani nekaj, česar niti sam ne čuti, temveč o
tem le bere v spekulativni zgodovinski literaturi? Kako naj narod ohrani
nekaj, česar ni več in s čimer narod ni zaznamovan?
Tudi
pri nas je veliko t.i. starovercev, ki skušajo restavrirati poganstvo
iz časov, ko so našo deželo posedla plemena z vzhoda. Že samo ime
"staroverci" je neustrezno v našem kontekstu, saj je vendar zares edino
staroverstvo na naših tleh prav krščanstvo, ki je zajelo našo slovensko
deželo že takoj po Kristusovi smrti in se je ohranjalo na tleh današnje
Slovenije tudi začasa slovanskega ajdovstva, dokler niso tudi vsa
slovanska plemena postala krščanska in je s tem stara vera dežele
postala tudi njihova vera. In ti, ki se po krivici nazivajo
"staroverci" iščejo "staroversko" poganstvo, ki ga želijo obnoviti, v
bajkah, ki so jih v devetnajstem stoletju, menda po ustnem izročilu,
zapisovali razni avtorji. Iščejo ga pa tudi po vzhodnih državah, nadvse
tujih našemu slovenskemu človeku in na podlagi teh zgodovinskih
špekulacij in sprenevedanj potem skušajo restavrirati "pravo vero"
slovenskih ljudi? Je to res dediščina našega naroda? Naša tradicija in
naše bistvo? Edino staroverstvo, ki ga pozna naš narod je krščanstvo in
brez krščanske vere od Slovencev ne ostane nič.
In velika
kontradikcija leži v tem, da ti neopogani, ki bi radi obnovili menda
stare in menda izgubljene običaje in kulturo predkrščanskih časov, bodo s
tem svojim početjem morali narode naučiti nekaj novega in njim docela
tujega. To ne bo vrnitev izgubljenega, temveč učenje nečesa novega.
Kajti vsako obujanje predkrščanskega poganstva pomeni obenem tudi
iznakaženje tega starega ajdovstva. Zato tudi pri nas v Sloveniji vidimo
neopogane, ki si drznejo imenovati se "staroverce", združene z najbolj
proti-krščansko in zato proti-narodno politično stranko, Združeno
levico.
Tudi danes delajo ti protikrščanski agnostični in
ateistični nacionalisti, ki trdijo, da krščanstvo ogroža narod in raso,
isto napako, kot jo je naredil slovenski narod, ko je zaupal
komunistom, ki so se glasno širokoustili o narodu, narodnih pravicah in
narodnem jeziku. Nihče jih ni tedaj vprašal, kaj pod besedo narod oni
sploh razumejo. Ali razumejo narod, kot neko neprekinjeno vrsto rodov,
ali jo razumejo kot neko brezoblično in trenutno danost, ki jo je mogoče
poljubno spreminjati? Danes nacionalisti in "staroverci" in neopogani
počnejo isto.
Polna usta so jih evropske tradicije,
civilizacije, izročila, ipd. a nihče jih ne vpraša, kaj je ta tradicija,
kaj ta civilizacija, kaj je vendar to izročilo, kaj vendar neki ta
dediščina Evrope.
Oni hočejo v iskanju neke izgubljene
"dediščine Evrope" požgati in porušiti edino dediščino Evrope, ki je
evidentna in ni plod zgodovinskih špekulacij in romantiziranja. Radi bi
posekali vse vezi s krščansko tradicijo Evrope, da bi se pognali v divji
lov za neko tradicijo starih ajdov, o kateri ne vedno prav nič. To so
otroci liberalizma, ki so preveč brali fantazijske knjige, navdihnjene
od starih ajdovskih bajk.
-NeoDomobranec
Ni komentarjev:
Objavite komentar